ICT op Facebook.

De ICT is een sector waarbij je veel specifieke kennis nodig hebt over verschillende dingen. Voor veel mensen vooral ouderen is dit iets wat heel lastig is. Daarom is het voor veel mensen prettig om op en laagdrempelige manier in contact te kunnen komen met een specialist op dit gebied. Een manier om dit te doen is door als ICT-bedrijf je zelf online te profileren. Door bijvoorbeeld gebruik te maken van Facebook.

Wat is de toegevoegde waarde van Facebook voor ICT-bedrijven?

Facebook is een social media platform dat bij veel mensen wel bekend is. Zowel onder de oudere als de jongere generatie kennen het. Aangezien het een platform is dat zeer gebruiksvriendelijk is en makkelijk mee om te gaan is kan dit ook door een brede doelgroep worden gebruikt. Hierdoor is dit het ideale platform om een breed publiek te bereiken. Via facebook kunnen op een gemakkelijke manier foto’s, video’s of teksten worden geplaatst. Daarnaast kan deze content weer gemakkelijk gedeeld worden door andere mensen. Zij kunnen hier ook op reageren of dit liken. Hoe meer mensen een vorm van interactie hebben met een bericht, hoe meer mensen het bericht voorbij zullen zien komen. Het voeren van de facebook klantenservice kan uitbesteed worden.

Wat kan Chatkracht hierbij betekenen?

Chatkracht kan hierbij ondersteunen door de binnenkomende vragen van mensen te beantwoorden die het ICT-bedrijf zijn tegengekomen op Facebook. De chatspecialisten zullen de binnenkomende vragen binnen 30 seconden oppakken en de klanten zo goed mogelijk verder helpen. Dit kan bijvoorbeeld gaan over de diensten van het bedrijf of andere ICT gerelateerde vragen. Chatkracht staat 7 dagen per week voor u en uw klanten klaar. U bent van harte welkom om contact op te nemen via de live chat om samen de mogelijkheden te bespreken en te kijken naar wat wij voor u kunnen beteken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *